8 Mart 2013 Cuma

Rainbow Song-Geç kalmak kötüdür!

 Efendim bahsedeceğim film, 2005 yapımı bir Japon filmi. Şimdi filmin derinlemesine analizleri, sinema kalitesi vs. muhabbetlerine dalmıyorum hiç, oraları su götürür elbet. Ama ben bu filmi sevdim mi? Çok sevdim!!

  Kesinkes belirteyim, çevirisini yapmış olmamla katiyen alakası yoktur sevgimin. Hatta çeviriyi yapma nedenim filme ve hadi yalan söylemeyim Hayato Ichihara'ya olan sevgimdir naçizane:))


      Spoilere girmeden  filmin konusundan bahsetmek gerekirse;

   Elimizde bir adet, sevimli, tatlı çocuk var. Yanlız kendisini terk eden birini gördü mü fena halde' kaçan kovalanır'a bağlar, öyle bir bağlar ki kendisine kısaca takipçi-sapık da denebilir :)

   Tabii elimizde bir adette hanım kızımız var. Elinde fantastik kamerası, aklında senaryosu, gerçeklere inat sinemacı olmak hayalleriyle etrafta dolaşmakta.

  Ve bu iki dünya tatlısının yolu, küçük bey yine bir takip esnasındayken kesişir...



 Sonrasında ikili arasında başlayan arkadaşlık
içimizi sızlatan bir sonla noktalanacaktır...
   Dediğim gibi geç kalmak kötüdür...

  Peki dırdırcı mimar sen neyi sevdin bu filmde derseniz efenim:

-Çekimlerdeki ışık ve renkler gerçekten filmin hüznünü yansıtmış.

-Hayato ve Ueno'nun performansları başarılı.
*Dipnot: Hayoto bu filme çok mu tatlı yaa :P

 -Film içinde film mantığı, kurgunun sonucu başta verecek şekilde
tasarlanmış olması iyiyidi.

 -Ve tabii o nedenini tam da açıklayamadığım, filmin üstüne sinmiş sihirli-naif hüznü.

  Objektif olursam 6.5/10 değerlendirmesi olabilir filmin ama benim gönlümde
8/10 luk bir film :)

Tavsiyemdir efendim, izleyiniz :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder