21 Mart 2013 Perşembe

Kötü olmak sanattır:)

K-Drama'lardan seçmece kötüler:)


  Efenim bu yazıya bir iştahla başlamamın sebebi, az ilerde bahsedeceğim şimdiye kadar gördüğüm en kötü kötü kadındır biline:))

Kötü Hanımlar:) -Spoiler Alert-

1-Queen of  Ambition/ Joo Dae Hee

 Yazıyı yazma sebebim bu kadındır arkadaş:)) Tonla dizi izledim ama ben bu kadar amaçsız kötülük yapan, bu kadar saf kötülükle, bencillikle dolu bir hatun görmedim.
  Sen nasıl bir insansın Joo Dae hee? Sana ne desem kifayetsiz kalır. İnsanlar intikam alıyorsa, kötülük yapıyorsa sebebi var! Senin derdin ne yavrum, nankör kicibe :P Kadın kendi evladının ölümüne sebep oldu tık demedi arkadaş. İhanet, yalan dolan gırla maşallah.
  Yanlız değinmeden geçemeyeceğim, bunun bir de üvey abisi var ne halt yese arkasını temizleyen, bütün pis işlerde maşa olan. Allah onu da bildiği gibi yapsın emi!

 Listeme bakıyorum ama gerçekten bu kadından sonraki hiç bir kötü kadın, bu kadar kötü değil.En azından diyorum ki 'ama sebebi var'

  Bu kadın saf katışıksız kötü nokta:)


 Yanlız Soo Ae tebrik etmem lazım, o ifadesiz bed surat hallari falan kolay değil yani, iyi oyuncu:)




Ne diyim ki sana Joo Dae Hee, Erdal bakkalın diline düş emi:))


2-Agressive Romance/Yang Sun Hee(Çatlak Ajumma)


  Valla kötü falan ama ben bu teyzeyi seviyorum hehe:)) Arkadaş kadın kötü ama felsefi temellendirmesini yapmış işin. Birileri gibi haybeye kötülük yapmıyor -bkz. Joo Dae Hee- 
 Ayrıca seviyor yani kadın, ayıp mı arkadaş :D

  'Prenses sevdiği zaman peri masalıdır, cadı sevdiğindeyse lanet.' al işte kadının kapı gibi aforizması var.  Duydun mu Joo Dae-sshi? Sen anca annem aç  kalma dedi diye milleti öldür.
   -Bak ya yine döndüm Joo Dae Hee'ye ya sabır:O -


  Zeki kadın bir kere son dakkaya kadar yakalanmadı, hele o havuz fikri süperdi valla :)Neyse kötü falan ama ben bu teyzemi seviyorum içten içe, hiç değilse felsefesini yapmış işin dostlar:)

3-Nice Guy/Han Jae Hee

    

  Son zamanların ortalığı en çok inleten kötü kadını, dizi yayınlandığı dönemde epey ah aldı bu hatunda:)
Kızarsınız belki ama ben seviyorum bu hatunu. Kötü falan ama gelgitleri, vicdanı, duyguları, pişmanlıkları, çaresizliği ve hatta -pek sağlıklı olmasa da- aşkı hep var.

  Ben gerçekten salt kötü, gelgit yaşamayan bir insan olabileceğine inanmıyorum.O yüzden karakteri çok gerçekçi ve sağlam buldum.Park Si Yeon bu rolüyle hakkaten beni büyüledi.
Karakterin altından hakkıyla kalktı üstelik oyunculuğu hayli mesafe almış. Nerde o my girl deki halleri nerde bu haller:) Artı şarap gibi, estetiklendikçe güzelleşmekte :D
3-The Legend/ Ki Ha

Bir kere bu kadın kötü değil, kadersiz:) İkincisi bu kadın çok yetenekli, üçüncüsü bu kadın çok güzel:))


  








  İzlediğim en iyi k-dramalardan biri hiç kuşkusuz Legend'dı ve bunun en büyük sebebi Kiha karakterinin büyülü cazibesi, Moon So Ri'nin taş gibi oyunculuğuydu.

  Kiha'nın bir hayatta yüzü gülmedi ya, ikincisinde de gülmedi arkadaş:) Sevdiği adam da ona inanmayınca kadında ipler koptu tabii, ne de olsa ateş muhafızı olcak o kadar:)











4-Tempatition of Angel/ Joo Ah Ran




 Bu kadın var ya bu kadın, az fena değildi:) Ama kendince sebepleri de yok değildi.
 Keşke intikam için kendini o kadar seven, estetikten sonraki hali de tarafımızca pek sevilen, masum adamı seçmeyeydi iyiydi :D

 Doktor çocuğu da fena harcadı yalnız, o çocuk da iyi mi kötü mü hala karar veremedim zaten:S


  Bu dizi pek bir alengirliydi, devamlı bir entrika çıktı, hele kaynanası yok mu melek yüzlü şaytan:)


   Bu da Han Jae Hee gibi gerçekçi bir kötü karakteriydi. Çünkü aşık oldu, hata yaptı, pişman oldu ve biz onun insan olduğunu farkedebildik.

  Ben böyle kötüleri sevmesem de anlayabiliyorum arkadaş. Joo Dae Hee gibi değil en azından:)




5 Numarayı tüm kötü anne/kaynanalara adıyorum:)
 Efendim bu kötü anne/kaynana karakterleri demirbaş zaten kdramalar da. Hepsine ayrı yer ayırmak yerine kendilerini topluca onore edeyim dedim :D

Bad Guy/Mrs Shin
 Valla bu diziyi izleyeli çok zaman oldu, zaten zamanında da o kadar karışıktı ki, şimdi bu teyzenin kötülüğünü anlatmam çok zor yani:) Ama onun da kendince sebepleri vardı bir yerde:P Zengin ve kötü işte anlayın, az çektirmedi millete, tüm çocukları tarumar oldu bunun yüzünden:)

Bread, Love, Dreams/Seo In Suk
Bana kalırsa bu kadın kötü falan değil! Yaptıklarına sonuna kadar destekçiyim ben:) Kadına erkek evlat doğurmadı diye yapmadıklarını bırakmadılar, evdeki hizmetçiyi beyin koynuna soktular sonra da kadına kötüsünde bilmem ne yok yaa! Var  mı öyle dünya arkadaş!

Deli İbrahim abinizin dediği gibi 'Löm löm konuşmayın!!' :D

 Hayır bir de o Tak Gu'nun meymenetsiz anasını melek yaptılar ya hayret.Vazgeçtim ya bu kadın kötü listesinde falan değil arkadaş, dağılın! :D

                           'Evin melek beyiyle melek hizmetçisi'

Cain and Abel/Na Hye Joo

 Teyze bizden utanmıyorsan Hipokrat'dan utan be:) Bu kadın var ya bu kadın, benim biricik So Ji Sub'uma neler yaptı, neler yaşattı.. Çöllerde süründürdü, yetmedi gül gibi kardeşleri birbirine düşürdü. 


  Hasta ruhlu doktor teyze hırsını alamadıkça gider komada yatan kocasına saydırırdı, hatta gözü döndü bir kere yastık falan fırlatmıştı zavallı adama:D Kötü yani bu kadın, gerçi sonunda biraz pişman oldu ama iş işten geçti.

Brillant Legacy/ Baek Seong Hee


   Yani bence bu kadının asıl zararı kendineydi farkında değil. Dizi boyunca plan yapacam diye bir dakka gözünü kapatıp uyku uyumadı. Her gece yatağında oturup hin hin boşluğa baktı, kötülükler planladı, sabah da kalkıp o planları uyguladı:)) Ama işte kötü mü, kötü..

Tempatition of angel/Joo Kyeung Hee


 Dizi iki kötü kadınla listeye girerek büyük başarıya imza attı öncelikle onu belirtelim:) Kötü anneye gelecek olursak, hakkaten kötü kadın. Ama dizinin sonuna kadar anlayamıyorsunuz kötülüklerini, melek gibi dolaşıyor çünkü utanmadan ortada. Bu teyze olmasa dizi de hiç bir olay olmazmış o kadar yani.
En sevmediğim kötülerden kendisi, biline :D


Nappeun Namjalar :)) -Spoiler Alert-

1) The kings two heart/Kim Bong Go

 Bu varya bu, canımın için biricik çiftim; yakışıklı muhafızımla, canım prensesimi ayırmakla, kıza bin bir zulüm etmekle kalmadı, dünya barışına, bilhassa iki kore arasındaki barışa darbe vurmaya kalktı:D Nappun namca!!! 


  Ama kendisini seviyorum hakkaten on numara oyuncu bu adam, helal.. Buradaki  karakteri de Joo Dae gibiydi, amaçsız kötü, üstüne bir de piskopat:) Çok kızdım ama öyle bir oyunculuk ortaya koydu ki, yukardaki tatlı çiftimizle birlikte, başrol oyuncularını çooook gölge de bıraktılar, sonunda da ortaya tadından yenmez bir iş çıkardılar. Velhasıl bu diziyi izlemek lazım:)

muhteşem üçlü:)

2-Gaksital/Kimura Shunji


  Sensei noldu ki sana böyle? Nasıl sevmiştik oysa başlarda seni, o yelken kulaklarından tutup sevesim vardı valla seni:D Ama ona nasıl bir değişime uğramaktır öyle ya, yani bu kadar da olmaz ki yavrum!!!

 Bu diziyle bu kötüyle ilgili söylenecek çok şey var, o yüzden başka bir yazıya bırakayım. Ama şunu söyleyim bu çocuk bu dizideki performansının altında ezilebilir, genç yaşta bu kadar yüksek perfomansı yakalayan oyuncular genellikle bunun üzerine çıkmakta zorlanabiliyorlar çünkü.

3-Ghost/Jo Hyun Min

  Şimdi bu adam Ji Sub'uma neler etti bık bık demiycem, diyemiyeceğim:) So Ji Sub'un yaptığı işler içinde tek hayal kırıklığı bence Ghost'daki performansıyıdı. Tüm dizi boyunca hiç bir mimik göremedik, hayır zaten gülmesini beklemiyoruz da bu haller neydi allasen :)
  Neyse efenim bu adam dizide kötüydü falan ama oyunculuğunu konuşturdu.Ayrıca scent of a woman'da kazandığı bonuslar kendisine sempati olarak döndü:) Zaten sonunda kendide yaptıklarına pişman oldu bir bakıma:)
 Olay Uhm Ki joon tanıtma ve sevdirme kampanyasına dönüşmesin ama kendisi Kore'de çoook ünlü bir tiyatrocu aslında, hatta ülkenin bir numaralı müzikal oyuncusuymuş öyle deyim yani :d İnanmayan buyursun

4-Tree with deep Roots/ Ga Ri On

Bu kasap görünümlü, alim/çete başı amca farkettiğiniz üzere listemize 2.kez girmeyi başaran Yoon Jae Moon :D Kendisinin de kötülük yapmak için bi takım nedenleri ve idealleri vardı. Üstelik zaaf ve hissiyat belirtisi gösteren bu amcamızda gerçekçi kötülerimizden biri:D 

  
  Performansına zaten denecek söz yok,saygı duyuyorum:) Diziyi sevimli kral/krallarımızla birlikte izlenir kılan kişiydi kendisi :D

5- 49 Days/ Kang Min Ho

  Evet kötüydü, iğrenç saç kesimiyle korkunçtu da üstelik.. Ama durun ondan nefret edemem, shining'deki kusursuz 2. oppa halini yada tempatition'da ki intikam meleği formunu görmezden gelemem:D

 Şaka bir yana bu müthiş insan formu, bu dizide hakkaten pisliğin tekiydi. Zaten mimar olmasıyla bonusları kapan Han Kang bir de hayallerimi süsleyen bir restoranın sahibi olunca Kang min Ho dahada düştü gözümden. Pis herif buldu layıkını ne diyelim:D

Bonus:'Tüm kötüler böyleyse sorun yok' kategorisi :D

Gaksital/ Lee Kang To
Baker King/Goo Ma Jun


Çok mu uzattım nedir:D Böyle kötülere kapımız açık efenim, bekliyoruz:))

1 yorum:

  1. Bir kere konu çok hoşuma gitti :) Okurken çok eğlendim :') Agressive Romanca deki ajummadan ben öyle bir şey çıkacağını hiç tahmin etmiyorum ta ki dizi belli bir yere gelinceye dek az etmedi DoongWooka gözü oyuk resimler göndermeler tuhaf tehditler aman Allahım yani bir de o repliği ben de çok beğendim sana katılıyorum kadın hasta resmen :S
    Nice Guydaki Si Yeon ise bize güzel olunduğu kadar kötü olunabileceğini de öğretti ama şu eleştirinizi de beğendim salt kötü olmadı asla dizi boyunca gelgitler yaşadı acı çekti onun duyguları vardı ve bence bunu iyi yansıttı ;)
    Kim tak Gu da rahibe teresaya dönüştürülen anne moduna ben de deli olmuştum açık konuşmak gerekirse kadının kötü olmasından çok, artık bir çaresizliği vardı, bence de üstelik fena da olmadı Ma Jun gibi aslan yiğit oğlu oldu :P desemde tabi etik değil ama senaryo baştan sona bu konunun üzerinde duruyor zaten :)
    Ve son olarak gerçekten 1. numaraya yakışır bir isme birincilik vermişsin nefretim olmuştu kendisi baştan sonra dizide ama en son Muhafıza yaptığı onu vazgeçilmez en kötü kötünün kötüsü yapmaya yetti yazınız zevkliydi çok beğendim :)
    Joo Won da son olarak güzel atıfta bulunmuşsun ;) iyi hatırlatmaydı :)

    YanıtlaSil